HTML

Falrengető

Ha nem megy másképpen, megrengetjük a falakat is.

Friss topikok

  • 'ztaqrwa: Tartalom és forma. Kezdeményezésnek talán nem rossz, azonban kell, hogy a tartalom tartalmat a for... (2009.05.09. 17:00) Részletekbe veszve, avagy mi hogy legyen
  • palkotamas: @ArcHy: Én nem azért írtam ezt a cikket, hogy ez majd megoldja Magyarország nagy problémáját. Azér... (2009.04.28. 22:11) Ez lenne Magyarország?
  • KáD: Ez a kettős állampolgárság érdekes kérdés... A szívem azt mondja, keblemre magyar, egy nép vagyun... (2009.04.21. 19:03) Szomszédságpolitika-magyarságpolitika

Linkblog

Archívum

Részletekbe veszve, avagy mi hogy legyen

2009.04.03. 13:25 Balázs42

Mert hát nem mindegy, hogy a blog színe világos, vagy sötétzöld, esetleg a kettő közt helyezkedik el.

Az egyik első amin lehet gondolkodni, hogy mi is legyen a blog neve. Ezzel máris elárultam, hogy a jelenlegi nem feltétlen végleges. Szóval mi legyen: Falrengető? Esetleg Mozdulj? Vagy MozduljBe? A 10-15 perces gondolkodás eredménye lényegében ez volt. Szintén lényeges kérdés, hogy milyen szinek legyenek a blogon, itt nekem nem igazán van vélemény, zöld, narancs mondjuk az a kettő ami talán elsőre tükrözi a hangulatom. Így pl. a színekben máris jobbra húzunk.

Másik téma, hogy mik legyenek a témák? Itt a blogon, de még inkább az egyes találkozások alkalmával. És ha már itt tartunk, rögtön el lehet gondolkodni azon, hogy hol legyenek ezek a találkozók? Ki kéne, ki kell lépni az egyetem fehér falai közül, legalább ahhoz, hogy nekem legyen kedvem eljönni, másokról már nem is beszélve.

Végül tisztázni kell, hogy ki az aki részletekbe akar veszni, azaz részt szeretne venni a szervezésben. Ehhez csak annyit kell tennie, hogy vmilyen ötlettel előáll itt és már be is szippantja a kérlelhetetlen gépezet. Jó gondolkodást, posztolást a fentiekről és minden másról ami ide tartozik.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://falrengeto.blog.hu/api/trackback/id/tr901043837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

palkotamas 2009.04.03. 14:57:25

A blog nevének valami olyasminek kellene lennie, ami később sem változtatandó meg, de a későbbi tervekhez is jól beillik.

Színvilágot tekintve szerintem valami olyan szín kellene, amely most nincsen használatban; vagy pedig az összes használatban lévőt kombináljuk, szerintem a blog ennyire testreszabható. Azt viszont kerüljük el, hogy a hangulatodhoz választunk színt.

Találkozók: Nálam lehet (Blahától 5 perc), ha olyan időpontban van, amely nekem is megfelel. Persze 15-nél többen nem férnek el nálam kényelmesen.

Témák: szerintem ha a racionalitás az egyik alapelvünk, akkor olyan bejegyzéseknek kellene megjelennie, amelyek valamilyen most létező, de nem feltétlenül racionális dolgot próbálnak valamelyest normálisabb mederbe terelni.

Én mindenképpen aktív szervező szeretnék lenni.

Balázs42 2009.04.03. 15:48:10

@palkotamas: Jelentős részével egyetértek, de a találkozóknál meglévő konkrétságot mondjuk a témáknál is javasolnám.

Az egyetlen amivel vitáznék a szín :). Szerintem nem szempont, hogy milyen párt használja jelenleg az egyes szineket, a zöld és narancs fiatalos szín, ezért szerintem praktikus. És a blog tartalma bőven elég lesz ahhoz, hogy senki se a szín alapján ítélje meg... legalábbis ez a terv.

palkotamas 2009.04.03. 18:27:22

@Balázs42: Természetesen a témáknál én is konkrét dolgokat javasoltam, csak általánosan megfogalmazva.

A színhez: Én azt gondolom, hogy nem egyetlen színt kellene választani. Hanem akár többet, vagy valami grafikát. Felőlem lehet akár piros alapszín, narancssárga szekfűvel is, ha ez alakul ki. Azonban szerintem a csak egy szín kiválasztása és annak végtelenségig való alkalmazása egyhangúvá teheti a blogot.

palkotamas 2009.04.06. 10:32:11

Sőt, akár ez a 'tiszta lappal' lehet akár a blog címe is. Ha az LMP annyira jól tolja ezt a fajta politikát (legalábbis kívülről így látom), és szerintem az embereknek most valami ilyenre lenne szükségük [mert az eddigi politikusokból azért kezdenek kiábrándulni].

ArcHy 2009.04.06. 11:13:54

...annyira nem ismerem a blog.hu-t, hogy lehet-e publikus mellett privat/meghivasos blogot is inditani, amit nem minden INDA passos emberke tud olvasni, aki csak ugy search-elget, vagy plane ugye van blogajanlo.

SZVSZ a nev es a szin is tokmindegy, halistennek. Egyelore. Udv, A

Balázs42 2009.04.06. 11:33:28

@ArcHy: A név szerintem tuti nem mindegy és mivel a színeket is fixnek szeretném, ezért én azt se tartanám érdektelennek. Természetesen azon az alapont, hogy változtatni mindenen lehet, minden mindegy is, de ugye ebből nem indulhatunk ki.

sanya21 · http://mnfl.blog.hu/ 2009.04.06. 11:36:56

@Balázs42: A fehér és a tiszta lap, egyrészt nem rossz (persze elég szájbarágós). Én el tudnám fogadni. Egy blog cím még semmire sem kötelez.
Mellesleg gyönyörű képzavar "a Tiszta lapon olvastam" (lappalon?)

A fehér jól variálható, de én akár egy világos zöld narancs kombinációt se bánnék. Feltűnő, sok mindenre jól használható. Akár a fehér mellett lehet ez a kettő kiegészítő, a blogon is van egy csomó szín amit meg kell adni.

Balázs42 2009.04.10. 18:45:44

Témákat továbbra is várnék, meg persze írókat hozzá. Egy új felvetésem viszont lenne. Kéne, ha időnk engedi konrét projektet is megvalósítanunk (feltéve ha részetekről is van erre motiváció). Hogy mi legyen? Olyasmit kéne csinálni, ami széles réteget érint, érinthet, van hozzá kedvünk nem szükséges hozzá érdemi anyagi forrás. Én személy szerint minden ötletre nyitott vagyok és természetesen most még a sajátom a kedvencem, de remélem nem egyből kell majd választanunk.

'ztaqrwa 2009.05.09. 17:00:58

Tartalom és forma.
Kezdeményezésnek talán nem rossz, azonban kell, hogy a tartalom tartalmat a forma pedig formát kapjon.
Ugyanis hiába akar valaki falat rengetni, ha nincs mivel és mire.
Mert falat ledönteni lehet, de mit épít a ledöntő a helyére? Rombolni (jó és rossz értelmében egyaránt) mindenki tud, építeni kevesebben, jót pedig..

A kezdeményezés nem rossz, kicsit gyerekcipős, ahogy ismerem, lassan haladós, de indult valami. Igaz a mostani politikai közegben számtalan sok kezdeményezés indul, indult, sok elhal és nagyon kevés jut el a minimális ismertségig.

Falat rengetni. Falat rengetni cenzúrával nem lehet. Ugyanis kell hang és kell vélemény, kell rá hallgatni és kell, hogy csapatot építsen. Mert a csapatot, az elején is, ezek építik.

Sajnálom, hogy nincsenek konkrétabb dolgok itt. Mert értékes emberek állnak mögötte, azonban így nehéz lesz akár csak egy gardróbot is megremegtetni.

Hol, hogyan, mit, miért, kinek, mikor, meddig, kivel, mennyiért, hányszor?
Válaszok nélkül, azaz alapok nélkül ezek csak mesék és ábrándok.

Ébresztő, ahogyan nemrég hallhattuk egy illuminált vezetőtől!
Lonely és ende. Tetszetős, így tovább! Csak nehogy a lassú tempó leragasszon benneteket! Ébresszetek vagy máshol kamatoztassatok!
süti beállítások módosítása